Veelgestelde vragen voor klanten

Veelgestelde vragen voor klanten


Nee, dat kan niet. Het beeldbestand van de opname bepaalt slechts een deel van het eindresultaat. Professionele fotografen bewerken hun foto's na, en daar zijn ze trots op. Zo kunnen ze het beste uit het beeld naar voren laten komen. Ook is bijna altijd de techische omzetting van RAW naar JPEG noodzakelijk. En daarvoor moet een foto bewerkt worden. Onbewerkte beelden bestaan dus sowieso niet. 

  • De waarde zoals aangegeven bij de kortingscode of op het Nationale Fotokado wordt verrekend met het te betalen bedrag
  • Bij inwisseling vervalt de kortingscode danwel Kadobon
  • Je kunt per fotoshoot maximaal één kortingscode of kadobon inwisselen
  • Geld terug op een kortingscode of kadobon is niet mogelijk
  • Betaling met een kortingscode of kadobon dient te geschieden vóór de vervaldatum
  • Bij annulering van een fotoshoot vervalt de waarde van de kortingscode of kadobon

Daar zijn we niet blij mee, want wij willen jou blij maken met mooie foto's, en op deze manier wordt dat een stuk moeilijker. Je fotograaf is verplicht een passende oplossing voor je te vinden. Als die dat niet doet kun je dat in je review beschrijven.
 
Gelukkig heb je via Happix geboekt en krijg je bij annulering altijd je geld terug. Daarnaast willen wij je héél graag helpen om een goede vervangende fotograaf te vinden. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.
 
Als je aangeeft welke fotografen aan jouw wensen voldoen, doen wij er alles aan om die aan jouw fotoshoot te koppelen. Hoe meer keuzes jij aan ons doorgeeft, hoe meer kans dat dat slaagt.  
 
We hopen je zo te kunnen helpen!
 

We vullen deze pagina met antwoorden op jouw vragen. Staat je vraag hier niet bij? Mail hem naar info@happix.nl