Uw klanten zijn wereldwijd verspreid en het is niet mogelijk ze allemaal persoonlijk van de nieuwste ontwikkelingen en producten op de hoogte te brengen. Daarnaast zijn de mogelijkheden voor publiciteit tegenwoordig heel eenvoudig om met uw boodschap de hele wereld te bereiken. Maar niet de hele wereld spreekt dezelfde taal. Een foto verteld doorgaans het verhaal op een manier die voor iedereen te begrijpen is.Een goede fotoserie van een nieuw proces of product is dus een visitekaartje en dient uw verhaal zo duidelijk mogelijk over te brengen. Reden te meer dus om hieraan alle mogelijke aandacht te besteden. \n\nUw klanten zijn wereldwijd verspreid en het is niet mogelijk ze allemaal persoonlijk van de nieuwste ontwikkelingen en producten op de hoogte te brengen. Daarnaast zijn de mogelijkheden voor publiciteit tegenwoordig heel eenvoudig om met uw boodschap de hele wereld te bereiken. Maar niet de hele wereld spreekt dezelfde taal. Een foto verteld doorgaans het verhaal op een manier die voor iedereen te begrijpen is.Een goede fotoserie van een nieuw proces of product is dus een visitekaartje en dient uw verhaal zo duidelijk mogelijk over te brengen. Reden te meer dus om hieraan alle mogelijke aandacht te besteden. ...
Een bedrijf besteedt erg veel moeite, tijd, geld en mankracht om een nieuw en vernieuwend product te maken. In deze tijden is het lastig om je potentiele klanten te bereiken, want steeds vaker zitten je klanten over de gehele wereld. Maar ook je concurrentie!! Een goede serie productfoto's onderscheid je van de concurrentie. Zorg er dus voor dat een perfect uitgevoerde foto met een maximum aan zegginskracht het totale marketingbeleid ondersteunt. Daarnaast: zorg er ook voor dat de omschrijving van de foto er voor zorgt dat de zoekmachines het beeldmateriaal goed kunnen beschrijven. Dit verhoogt je ranking en de vindbaarheid en dus ook de verkoop van de producten.Mocht het product nu nog niet helemaal productiegereed zijn, maar moet de marketing als starten dan kan ik hierin een ondersteuning zijn door niet foto van het product naar klantwens te optimaliseren. Dit zorgt er voor dat de verkoop al kan starten ruim voordat het product van de productielijn afrolt.\n\nEen bedrijf besteedt erg veel moeite, tijd, geld en mankracht om een nieuw en vernieuwend product te maken. In deze tijden is het lastig om je potentiele klanten te bereiken, want steeds vaker zitten je klanten over de gehele wereld. Maar ook je concurrentie!! Een goede serie productfoto's onderscheid je van de concurrent ...
Het lijkt een open deur, maar lang niet iedereen begrijpt dat een professionele profielfoto op LinkedIn en Facebook enorm bijdragen aan een gunstig beeld van je bedrijf. Tegenwoordig wordt je profiel bekeken alvorens je je gesprekspartner ontmoet. Een protserige foto bij de nieuwe Porsche of waarbij het bierglas een prominente plaats in de foto inneemt zal geen goed doen aan je status. Een evenement wordt steeds vaker aangekondigd via Facebook en LinkedIn. Er wrodt een hoop werk gestoken in een goed evenement, waarbij de gasten wijzer eDaarnaast worden er steeds meer zaken gedaan op de sociale media. Een goede uiting van je bedrijf en je producten en diensten geven hierin een behoorlijke ondersteuning. Overweeg eens op je zakelijke pagina's een album aan te maken, waarop je een mooie presentatie van je bedrijf en bedrijfsactiviteiten laat zien, of een social media ondersteuning bij de introductie van een nieuw product.\n\nHet lijkt een open deur, maar lang niet iedereen begrijpt dat een professionele profielfoto op LinkedIn en Facebook enorm bijdragen aan een gunstig beeld van je bedrijf. Tegenwoordig wordt je profiel bekeken alvorens je je gesprekspartner ontmoet. Een protserige foto bij de nieuwe Porsche of waarbij het bierglas een prominente plaats in de foto inneemt zal geen ...
Ik wil door middel van een uitgebreide technische en creatieve kennis een onderscheidende meerwaarde bieden aan haar afnemers. Servicegerichtheid en marktgericht denken staan hierbij centraal Missie: Ik voorzie mijn klanten van onderscheidende en verkoopbevorderend fotografisch en grafisch beeldmateriaal, waarbij de uitingen aansluiten bij de uitstraling en de commerciële wensen van haar relaties. Visie: De hedendaagse maatschappij is steeds meer beeldgericht. Een product of dienst wordt steeds vaker gezocht en gekozen op basis van foto's en uitstraling. Daarbij nemen de zoekmachines en het internet een steeds meer prominente plaats in, maar tevens blijven publicaties in diverse gedrukte media van onschatbare waarde. Ik zet me er voor in om op beide media onderscheidende fotografie voor bedrijven, reclamebureaus en instellingen te maken. Ik word gelukkig van het werken met en voor mensen, die goede fotografie waarderen, omdat ze beseffen dat een goede productfoto of bedrijfsreportage een verkoopbevorderend effect heeft op hun salesactiviteiten en dat het een gunstige uitstraling heeft voor hun bedrijf. Ik ben bijzonder geinteresseerd in het productieproces en mag dan ook graag bij een ander in de keuken kijken. Door mijn werk kom ik vaak in aanraking met de nieuwste ontwikkelingen binnen de markten van mijn klanten. Mijn fotografie levert een meerwaarde op in de marketingactiveiten en ik ben dan ook altijd op zoek naar nieuwe ontwikkelingen binnen de fotografie, maar ook andere vormen van beeldcultuur, zodat ik deze kennis kan inzetten voor mijn werk. Dit houdt dus ook in beursbezoeken voor nieuwe en bestaande markten, maar ook bezoeken aan musea en galleries, omdat overal inspiratie te vinden is. Ik ben zeer geinteresseerd in ontwikkelingen van de maatschappij in combinatie met de hedendaagse beeldcultuur. Dit zoek ik niet alleen op via sites, maar ook de tradionele, geprinte media leveren inspiratie op. Ik kijk en lees dus veel. Daarnaast mag ik graag sport bekijken, zoals hockey, rugby, tennis, maar ook andere sporten mag ik graag bezoeken. Een andere grote interesse ligt in de muziek, waarbij ik naast het luisteren naar de meest uiteenlopende muzikanten, ik ook regelmatig concerten en festivals bezoek en ik graag informatie over muzikanten opzoek en probeer uit te zoeken welke relaties deze muzikanten hebben. Het gevolg hiervan is dat je vaak de meest bijzondere muziek vindt, die anders aan je neus voorbij was gegaan. Een grote interesse hierin heb ik voor de Classic rock, progressieve rock, maar ook muzikanten in de jazz, texmex, folk, punk en garagerock kun je in mijn muziekbibliotheek terugvinden.
40 jaar ervaring
Fotostudio in Breda
...